Інтерв"ю Тетяни павлівни Дорош




ІНТЕРВ'Ю ТЕТЯНИ ПАВЛІВНИ ДОРОШ ДЛЯ ЖУРНАЛУ "planetBellydance" (vk.com/planetbellydance)

В даний час BELLYDANCE став настільки розвиватися, що для багатьох танцівниць цей вид діяльності, став не тільки хобі, а й професією, а для деяких і сенсом їхнього життя. Багато дівчат відбулося як танцівниць, але не у всіх хороша база знань історії, деякі навіть обходяться міфічної історією. А адже світ беллліданса дуже наповнений історією, особливо це стосується фольклору. Наш журнал поспілкувався з дуже грамотним фахівцем у цій галузі, у якої найпотужніший багаж знань з беллиданс. Представляємо Вашій увазі Викладача і суддю вищої категорії Ліги професіоналів східного танцю. Хореографа-постановника і фахівця з історії арабського танцю і арабської культури. Керівника однієї з найсильніших школа арабського танцю Росії - «Перлина». Тетяну Павлівну Дорош 
-Здравствуйте, Тетяна Павловна.Расскажіте як Ви прийшли в СВІТ беллідансу? Що надихнуло на це? 
-Здравствуйте. В світ белліданса я прийшла у віці 38 років, це було в 1996 році. До цього я з 3х років займалася народними танцями і закінчила факультет суспільних професій при ВГМІ за спеціальністю «народний танець», а також курси при департаменті освіти Липецької обл. як керівник танцювального колективу. Мені з дитинства подобався танець живота, я любила Єгипетське кіно, в 60е роки його показували не рідше за індійського, там часто брали участь знамениті єгипетські зірки беллиданс, найбільше я любила фільм «Стережись Зузу» з Соад Хосні у головній ролі. З 1993 року я займалася йогою в школі Геннадія Григоровича Стаценко (Липецький філія), саме він запропонував нам заняття східним танців, як унікальну гімнастику для жінок, що дозволяє не тільки розвинути володіння тілом, а й напрацювати жіночі якості. Нас було 22 чол, в 1998 р ми здали іспити і стали викладачами східного танцю в школі йоги. У 1999 році, я пішла зі школи йоги і почала вчитися самостійно, їздила в Москву на мкл, вчилася у відомого педагога Світлани Володимирівни Баєва, в 1999 році зареєстрували ЛОГО «Клуб танців народів світу« Перлина », яка де юре проіснувала до лютого 2012року. 
-на Той момент Вас підтримували батьки в танцювальному плані? 
-Батьки Були дуже здивовані моїм захопленням, але я була дорослим самостійною людиною 38 років, тому сильно по перешкоджати не могли, хоча вся сім'я вважала це захоплення великий дивовижністю з мого боку. 
-Відомо, Що у Вас медичну освіту і Ви навіть працюєте в цій сфері, важко суміщати медицину і танці? 
-Я Закінчила в 1981 році Воронезький державний медичний інститут ім М.М. Бурденко, клінічну ординатуру при цьому ж ВУЗі, працювала дільничним терапевтом на сільському і міських ділянках в Задонському районі 8 років, а з 1989р в Липецькому обласному онкологічному диспансері терапевтом, а з 2001 по 2006 рр зам директора, а потім директором Введенського геронтологічного центру, потім в мед центрі «Альтернатива», (маю 27років лікарського стажу) з 2008 року займаюся тільки танцем. Коли працювала, суміщати було не важко, важче було поєднувати сім'ю із захопленням. У подальшому, коли беллиданс став професією, довелося вибирати, я вибрала. 
-Ваша школа «Перлина», що вона для Вас означає? 
-колектив «Перлина» для мене -сім'я, любов, робота, хобі, все. 
-Ваші Сини з розумінням ставляться до Вашої зайнятості? 
-мои Сини-дорослі самостійні люди (37 і 32г), вони розумні, сильні, у них своє життя, моє життя вони приймають і розуміють. Мати не сидить у них на шиї і допомагає, чим може. 
-Як Можна розкрити талант у танцівниці? Ви відразу можете визначити талановита дівчинка, прийшла чи ні? 
-Талант-Поцілунок бога, його можна проявити, а можна закопати. Розкрити його неможливо без величезної праці самої танцівниці. Бувають шалено здібні й красиві дівчатка, здається, трохи докласти зусиль - ЗІРКА! Але далеко не всі стають зірками, тільки постійне подолання ліні, гордині, важкий наполеглива праця призводить до перемоги. Здібності видні швидко, але так, же швидко видно працьовитість і завзятість, тільки поєднання цих якостей дає результат. 
-Має Чи важливу роль структура тіла для танцівниці, адже іноді спостерігаєш на конкурсах повненьких або навпаки худеньких дівчаток? У таких дівчат є майбутнє в світі беллліданса? 
-Є Поняття танцювальних пропорцій, якщо дівчинка добре складена і координована, ритмічна і добре чує, їй легше вчитися, вона краще виглядає на сцені, природа тіла дуже допомагає реалізуватися на сцені або в професії. В аматорському ж плані в белліданса немає ніяких перешкод, пов'язаних з тілом. Це танцювальний напрямок допускає будь-яку комплекцію і вік, всі можуть проявити себе і насолоджуватися цим мистецтвом. Більш того, я знаю багатьох красунь, танцюючих, як ляльки, що не наповнених внутрішньо, і багато приголомшливих зірок беллиданс, що не володіють зовнішньою красою, але харизматичних, з сильною енергетикою, дивишся, і очей відвести не можеш. Схід-справа тонка, беллиданс -танец жіночої енергії, а тут зовнішність далеко не головне. 
-Не Побоюся цього слова Ви просто скриня зі знаннями «Мега мозок» інформації. Де Ви черпаєте її? Обов'язково виїжджати в Східні країни, що б отримати такі знання? 
-Я Просто вперто самоосвічуватися, багато читаю, відвідую багато курсів і мкл зі східного танцю, а з 2008 року 2раза в році вчуся в Єгипті, на «Найл груп» і «Кемп негум»-це курси для танцівниць і викладачів. На Кемп нам читають лекції знамениті викладачі Єгипту та Америки, ми виїжджаємо вивчати фольклор в села і центри народної творчості в Єгипті, мені це дуже цікаво, почала вчити арабську й англійську після 50ти років, щоб краще розуміти. Захопилася культурою Єгипту та північної Африки, збираю все, що стосується моїх тим, от і весь секрет. Щоб знати фольклор країни обов'язково бачити своїми очима життя і культуру простих людей, без цього-виходить «зіпсований телефон». 
-Для багатьох викладачів останнім часом їх школи стали більше бізнесом, ніж творчої віддушиною, чи є майбутнє у танцівниць таких школа стати затребуваною і знаменитою? 
-В Санкт Петербурзі відкриті в кожному районі будинку творчості молоді та підлітків, де діти і молоді люди БЕЗКОШТОВНО можуть займатися будь-яким творчістю, я знаю викладачів східного танцю в Пітері, які працюють в таких центрах, отримують гідну зарплату. Я б теж із задоволенням працювала так. Але у нас, я не знаю, де безкоштовно можна навчитися східному танцю, більш того, це мистецтво вважається чужим, хоча в Липецьку існують більш 10 великих колективів беллиданс, з 2003 року 2 рази на рік проходять чемпіонати міста та області, в 2014 році до нас приїжджали колективи з 8 регіонів Росії, а в 2011 році я проводила фестиваль, де брали участь колективи з України та Росії. Віддушина хороша, коли ти забезпечений і благополучний, але я не знаю забезпечених дам, які досягли великого результату. Жадібність-смертний гріх, але якщо улюблена справа дає засіб до існування-це добре. Чесно кажучи, я не знаю в Липецьку керівників колективів східного танцю, які змогли на цьому заробити хоча б на машину. Якщо ви знаєте-познайомте! У більшості своїй це ентузіасти, які не знають вихідних і свят, працюють дуже багато і щасливі, коли їх діти отримують листочки А4 і медальки. Часто наші зірки навіть не називають імені свого тренера. А знаменитої в наш час стати просто розкрути себе в інтернеті, купи постановку у знаменитої зірки, що сидить в журі і оп-ля -ти знаменита. 
-Що Важливо в танці: музика або рух? 
-В Танці важливо рух і почуття під музику і в музику. Важливо знайти свою музику, важливо правильно її зрозуміти і донести до глядача своє розуміння обраної музики, щоб глядач став співпереживати з тобою твій образ і почуття. 
-Має Чи важливу роль для конкурсанток ставити постановки у відомих постановників? 
-Якщо ставити за мету перемогу на певному турнірі, а там протекціонізм цвіте, тоді так, в Росії і в Єгипті часто потрібно «здатися» знаменитим членам журі, взяти у них індиві, або навіть купити постановку, і ти на ОЛІМПІ! У нас в Липецькій федерації сучасного танцю і в ФСТС Росії я дуже стараюся боротися з цим явищем. Ми ставимо 2 бригади суддів, намагаємося, щоб не судили своїх. Все одно поки ідеального суддівства по беллиданс немає ніде в світі, надто розмиті правила, занадто неясні критерії оцінки в багатьох дисциплінах. Сам напрям для Росії є екзотичним і молодим, всього 14 років проводяться конкурси, ще багато треба зробити. Талановиті сильні танцівниці все одно домагаються успіху, тому що це неможливо не побачити і приховати. 
Як Ви ставитеся до неадекватної критиці суддів до танцівниць, адже дуже багато дівчатка просто ламаються через це і йдуть в нікуди, іноді навіть дуже талановиті ... 
-Конкурс-Це величезний стрес, до нього потрібно готуватися і фізично (нескінченні тренування), і психологічно. Ламаються стрессонеустойчівие, ті хто йде перемагати і тільки перемагати, іноді переоцінюючи свої сили, ламаються дівчинки, які відчувають в собі потенціал, але не вміють терпіти і боротися (діаманти в пилу). До конкурсу потрібно правильно готуватися, необхідна правильна мотивація і правильна оцінка ситуації, потрібна підготовка не тільки учасниць, а й батьків. Немає ідеальних турнірів, напрямок тільки формується, немає ідеальних суддів (ніде в світі людей), участь в турнірі-велика робота і велика школа, вона необхідна, щоб рухатися вперед і розвиватися, щоб бути в курсі ситуації в даному напрямку. Якщо не готова брати участь в цьому жаху-ні бери участь! 
-Який Повинна бути танцівниця, що б її помітили? Адже конкуренція зараз дуже висока. 
-Зараз В світі східного танцю дуже багато прекрасних танцівниць, справжніх зірок, російські дівчатка з успіхом виступають на міжнародних турнірах, фестивалях у багатьох країнах. Я глибоко убеждена- зірками стають ті, хто зберігає і розвиває свою індивідуальність, хто знаходить свій неповторний образ. Всі зараз технічні, багато прекрасні зовні і тільки одиниці можуть сказати своє і тільки своє слово в мистецтві. Це ж не тільки в танце- скрізь. 
-іноді Учні йдуть від своїх викладачів до інших, це помилка викладача або невдячність учениці? 
-Людина Може вчитися -у кого хоче, кожен шукає свого вчителя, це дуже індивідуально. Звичайно, коли у тебе дитина з 8-9 років, а в 17 пішов в інший колектив, це дуже боляче. Є якість, яка відрізняє справжнього вчителя від викладача -альтруізм Ми віддаємо все, що маємо і не повинні за це вимагати подяки, навчитися відпускати своїх учнів без ревнощів, бажати їм добра- це, я вам скажу, велика робота над собою. Я не завжди вмію так, плачу, коли йдуть, значить я поки не Учитель. А подяка вчителю-це особиста якість, іноді воно є, іноді його немає, все індивідуально. 
-Що Для Вас важливо, коли Ви судите, технічно відпрацьована постановка або ж танець ДУШІ? 
-Я Ненавиджу судити конкурси, доводиться .... В конкурсі дуже мало часу, щоб вилити душу, перемагає танцівниця, яка зуміє бути артисткою, технічно сильна, яка потрапить в 10 ку з музикою і композицією. Турнір-це змагання, це жорстокий бій. Танець душі-це концерт, фестиваль, виступ перед рідними і близькими. На конкурсі перемагає артист. 
-Місця На конкурсах грають важливу роль на майбутнє танцівниці? 
Я не брала участь ні в одному конкурсі, а майбутнє своє пов'язала з східним танцем, бо шалено це люблю. Конкурс дає можливість «розкрутитися», але якщо ти не реалізуєш цей потенціал, нічого не буде, етикетка і вміст не завжди збігаються, перемога на конкурсі-етикетка. 
-Світ Закулісся лицемірний? 
-Світ Закулісся такий, який він є. Якщо ти вмієш реально бачити цей світ, тебе не обдурити. За лаштунками люди переживають за себе або своїх, хвилюються, заздрять, ненавидять, все як у житті, тільки гіпертрофовано і яскраво. Не вір, не бійся, не проси, і все буде нормально. 
-Важливо Чи мати хореографічну освіту викладачеві танцювальної школи? 
-Важливо Мати хореографічну освіту. Шкода, що немає вузів, які готують східняків, хіба що Академія Реда в Каїрі. Освіта-це фундамент, база, без якої дуже важко працювати, винаходити колесо, яке давно вже винайшли. Доводиться самоосвічуватися, відвідувати курси, навчальні семінари, і так все життя. Щороку в країні випускається велика кількість професійних хореографів, де вони? Де талановиті колективи, які вони створили? Де їх великі учні? Викладачів багато, учителя-поодинокі, і це не залежить від освіти. 
-Дуже Багато питань приходить з приводу того, що ж таке арабізми? У кожного своє розуміння ... яке ж все таки правильне? 
-Арабізм - Це образ арабської танцівниці, східної красуні з східним характером. Поняття досить розпливчасте і недоказове. Для мене важливіше щирість і правильне розуміння музики, артистизм і вміння спілкуватися з глядачем, знання східної культури (можна ж і яблучко артистично виконати під ар музику) 
-Тетяна Павлівна, що Ви можете побажати нашим читачам і танцівницям, які тільки починають свій шлях? 
-Якщо Ви прийшли у світ східного танцю, подумайте, навіщо. Кожен досягає свого, хто то отримує задоволення від музики і красивих рухів, хто то судорожно б'ється за перші місця на конкурсах, хто то підробляє в ресторанчиках, хто то вивчає культуру сходу і танцювальне мистецтво. Я бажаю Вам досягти своєї мети і отримати задоволення від процесу. Якщо ваші наміри щирі, все буде! Світ східного танцю прекрасний, багатогранний, таємничий, іноді жорстокий, спробуйте зрозуміти його, полюбити. І він вас не відпустить. 
-спасибо Вам величезне за прекрасне інтерв'ю. 
-Не За що, Анна. 
Автор статті: Анна Кохур (Головний редактор журналу "planet BELLYDANCE")



Создан 06 сен 2014



 

 продвижение сайтов | Сайт недорого

 

Copyright :SEO-mix © простые решения для развития бизнеса